Сподели тази статия.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

И през тази есен Нова Броудкастинг Груп продължава да отстоява позициите на медиен иноватор в телевизионния ефир. В праймтайм NOVA предложи изцяло нови за българския пазар световни формати – „Игри на волята“ и „Маскираният певец“.

Есенната програмна схема е показателна и за ангажимента на компанията да подкрепя българските филми и сериали. През септември по NOVA стартира най-новият български сериал – „Пътят на честта“. Според данните на независимата международна пийпълметрична система Nielsen Admosphere Bulgaria усилията на медията са оправдани, тъй като през октомври NOVA отново е най-гледаният телевизионен канал сред телевизионната аудитория в активна възраст (18-49 г.). Данните показват също, че предложеното ново съдържание тази есен се възприема все по-добре от зрителите. Аудиторният дял на телевизията в най-гледаното телевизионно време (17:30-23:59) през октомври е нараснал с 11%, спрямо началото на есенния тв сезон (06 -30 септември). Същото сравнение, но направено за втората по гледаемост телевизия, показва обратна зависимост – данните за октомври са с 5% по-ниски в сравнение с началото на есенния сезон.

През октомври над една четвърт от активната зрителска аудитория (18-49 г.) е предпочела всяка от ключовите праймтайм продукции на NOVA. В дните от понеделник до петък над 26% от същата аудитория пред телевизорите е била с новия състезателен формат „Игри на волята“. С идентичен аудиторен дял е и „Пътят на честта“.

Кой стои зад маската – това е въпросът за над 25% от аудиторията в активна възраст всяка съботна вечер, в която се очаква да се разкрие поредната мистерия в „Маскираният певец“. Хитовата продукция на NOVA последните четири години - „Откраднат живот“ - е предпочитана от близо 30% от зрителите на възраст 18-49 години.